مراقبتهای بعد از اجرای پوشش سرامیک پرو و شرایط گارانتی
محتوای جدول
چه باید و چه نباید انجام داد!
بایدها
شست و شو در کارواش
- شستشوی دستی
- شست و شوی بدون تماس دست ( شامپو، شویندههای تاچلس)
شست و شو در خانه
- شست و شو با شامپو و شوینده بدنه خودرو بدون نیاز به واکس زدن
- عدم نیاز به واکس
- شست و شو و خشک کردن خودرو با مایکرو فایبر (حداقل ۳۵۰ گرم)
- خودرو را در سایه بشویید.
نبایدها
در کارواش
در کارواش اتوماتیک خودرو را نشویید.
شست و شو در خانه
- در زیر نور آفتاب نشویید!
- واکس و پولیش نزنید!
- از حولههای ساینده نظیر پارچه لنگ و … استفاده نکنید!
فرایند خشک شدن پوشش
مدت زمان برای خشک شدن کامل پوشش به شرایط محیطی مانند دما و رطوبت بستگی دارد و ۲ الی ۳ هفته به طول خواهد انجامید و در این مدت باید از موارد زیر اجتناب شود:
- پوشش سرامیک پرو از سطح شما در مقابل ایجاد لکههای آب محافظت میکند. پوشش در این مدت ( ۲ الی ۳ هفته اول بعد از اجرا ) ضعیفتر از کلر خودرو میباشد و احتمال آسیب در این مقطع بسیار زیاد است که در صورت بروز این اتفاق با دریافت هزینه قابل ترمیم میباشد.
- پارک کردن زیر درخت برای جلوگیری از ریختن شیره درختان، ماندن فضولات پرنده، شیره درختان و گرده روی ماشین و پارک در زیر نور آفتاب
- شستن یا پاک کردن سطح رنگ
اگر شما متوجه شدید که اتومبیل شما قطرههای آب فضولات پرنده شیره درخت و غیره به خود میگیرد در طول دو هفته اول طبق دستورالعمل ما بلافاصله آن را پاک کنید در نظر داشته باشید که پوشش نرم است و با ملایمت و ماکرو فایبر بسیار نرم و به آرامی بر روی خودرو (سطح رنگ) کار کنید.
شست و شوی اتومبیلتان در منزل
سرامیک پرو بسیار صاف و صیقلی است و این یعنی اینکه همه چیز با ویژگی خود تمیز شونده سرامیک پرو به راحتی برداشته میشود کاهش دستمال کشیدن به خصوص با حوله خشک روی پوشش طول عمر پوشش را تضمین خواهد کرد فضولات خشک شده پرندگان حشرات و شیره درختان را میتوان بدون ایجاد اثر بر روی رنگ خودرو با استفاده از اسپری تمیز کننده بدنه خودرو و یا حوله میکرو فایبر به راحتی پاک کرد.
شستن
برای یک نتیجه خوب بهتر است ماشین به صورت هفتگی برای جلوگیری از آلودگی بیش از حد شسته شود و ضمن توصیه به موارد زیر اکید میگردد فقط از شامپوی مخصوص خودرو که فاقد فسفات میباشند استفاده گردد.
- از برس با موهای ریز و تمیز کنندههای با PH بالا (اسیدی) پرهیز گردد.
- از شستن اتومبیل در مقابل نور مستقیم خورشید به منظور ایجاد لکههای آب پرهیز گردد.
- در صورت استفاده از سطل شست و شو شستشوی خودرو را از قسمت های بالا به پایین انجام دهید و کثیفترین نقاط را در انتها شستشو دهید.
- از شوینده مخصوص بدنه خودرو شامپوی بدون فسفات استفاده کنید.
روشهای شستن
شست و شوی استاندارد در خانه
از تفنگ فوم یا microfibermitt ( دستکش شستشوی مایکرو فایبر ) برای شست و شو و کف زدن به ماشین استفاده کنید سپس آن را با دستگاه کارواش و یا فشار آب شلنگ بشویید و با حوله میکروفایبر (حداقل ۳۸۰ گرم) تمیز و خشک کنید.
از اسپریهای مخصوص شست و شوی و تمیز کنندهها استفاده کنید.
هرگز از برسهای شوینده به ویژه برس نقاشی استفاده نکنید! و ماشین را با فشار آب زیاد بشویید و با حوله میکروفایبر تمیز خشک کنید.
شویندههای مخصوص ماشین
حتی الامکان فقط از شویندههای تاچلس استفاده کنید و هرگز از شوینده همراه برس و اسپری واکس استفاده نکنید.
خشک کردن
همیشه به طور کامل خودرو را خشک کنید و هرگز تا زمانی که خشک کردن خودرو به اتمام نرسیده آن را رها نکنید آب شیر محتوی مواد معدنی است که ممکن است باعث ایجاد نقاط رسوب آب لکه آب شود.
برای گرفتن بهترین نتیجه فقط از حولههای میکروفایبر (حداقل ۳۸۰ گرم) استفاده کنید و از تمیزکاری با منسوجات زبر پرهیز کنید.هنگام استفاده از دستمال ماکرو فایبر اجازه دهید جذب آب به صورت کامل توسط دستمال صورت پذیرد.
لکه زدایی (اثرات لکههای سخت)
- هرگز از محصولات زبر برای پولیش یا پاک کردن سطح آلودگی استفاده نکنید.
- هرگز از نیروی اضافه برای حذف و تمیزکاری لکههای سخت روی خودرو استفاده نکنید.
- فضولات پرنده، شیره درختان و غیره باید در اولین فرصت جدا شوند تا از سفت شدن روی پوشش جلوگیری شود هر نوع فضولات پرندگان باقیمانده طی چند روز بدون آسیب زدن به پوشش به راحتی جدا خواهد شد.
پس از شستن
خودرویی که با پوشش سرامیک پرو محافظت شده است را هرگز واکس نکنید لازم نیست
واکس با پوشش سرامیک پرو هیچ پیوندی برقرار نمیکند
Ceramic pro sport محصول نگهداری و ترمیم کننده است که مورد توصیه شرکت سازنده میباشد در بازدید سالیانه از نزدیکترین نمایندگی بخواهید این محصول را بر روی خودروی شما اجرا کند.
شستشوی اتوماتیک
سعی کنید همیشه به کارواشهای با شستشوی بدون دخالت دست (استفاده از شامپوهای تاچلس) مراجعه کنید!
استفاده از یک کارواش اتوماتیک ضمن اینکه پوشش را ضعیف میکند گارانتی شما را نیز باطل خواهد کرد.
ceramic pro 9H دو الی سه هفته زمان میبرد که سفت شود.
لطفاً با احتیاط رسیدگی کنید و خودرو را در دو الی سه هفته اول به هیچ وجه نشوید (توصیه نمایندگی و کارشناسان را هنگام تحویل خودرو پس از اجرای پوشش جدی بگیرید)
برنامه سرویس و نگهداری چرم و فابریک
- برای نتیجه بهتر تمام سطوح چرم، وینیل باید دو هفته یک بار با محافظ چرم و به منظور دوری کردن از آلودگیها با روغن طبیعی تمیز شوند.
- موکتها، فرشها را به صورت مرتب جارو بکشید و در صورت لزوم از تمیز کنندههای فرش و فابریک استفاده کنید
- مواد ریخته شده روی چرم، وینیل یا فابریک را بلافاصله تمیز کنید.
بازرسیهای سالانه
- بازرسیهای سالانه مراحل توصیه شدهای هستند برای اطمینان از اینکه پوشش باقیمانده و نگهداری از ماشین به طور صحیح انجام شده است.
- بازرسی سالانه باید توسط یک شخص مورد تایید طی ۳۰ روز قبل از تاریخ آخرین بازرسی سالیانه انجام شود تا از کارایی عالی و همچنین دوام و مقاومت اطمینان حاصل گردد.
- بازرسیهای سالانه از شفافیت و محافظت بالای سرامیک پرو اطمینان حاصل میکند.
گارانتی سازنده/تولید کننده محصول
برنامه گارانتی سرامیک پرو
شرایط و ضوابط عمومی
- شرایط عمومی زیر در خصوص برنامه و شرایط گارانتی تمامی محصولات سرامیک پرو صدق میکند و عدم پایبندی به رعایت موارد زیر گارانتی شماره باطل خواهد کرد.
- شرایط گارانتی از تاریخ ثبت نام در سایت، کارت گارانتی و جزئیات ماشین شروع خواهد شد
- این قرارداد شامل خودروهایی که در جنبه تبلیغاتی در هر زمان ( گذشته، حال یا هنگام مهلت این گارانتی) استفاده شدهاند را شامل نمیشود.
- اجرای کار باید توسط یک نصاب مورد تایید (کارشناس نمایندگی) سرامیک پرو صورت پذیرد
- هر برنامه تعمیر، یا هر کار دیگری روی سطح پوششدار باید توسط یک نصاب مورد تایید سرامیک پرو پس از دریافت مجوز و تاییدیه از شعبه مرکزی سرامیک پرو انجام پذیرد.
- نماینده سرامیک پرو باید از هرگونه ادعای ناشی از عدم عملکرد محصول در طی ۳۰ روز از وقوع حادثه اطلاع داشته باشد.
- وسایل نقلیه قبل از اجرای درخواست پوشش سرامیک پرو باید یک پولیش را به وسیله یک نصاب معتبر انجام دهند.
- خودروهای جدیدتر نیز در صورتی که توسط نصاب معتبر تایید شوند ممکن است پولیش نیاز داشته باشند.
- خودرو باید در طول مدت گارانتی به طور مداوم در زمانهای تعیین شده به یکی از نمایندگیهای مجاز، جهت بازدید رایگان مراجعه نماید و در صورت تایید کارشناس و تقبل هزینه توسط مشتری با یک لایه پوشش SPORT برای بهبود عملکرد پوشش قبل، روی خودرو اجرا شود.
- گارانتی به نام صاحب وسیله نقلیه میباشد و تنها در صورتی میتواند منتقل شود که مالک جدید برای دریافت خدمات سالانه مراجعه کند. عدم انتقال از طریق خدمات سالانه با یک نصاب مورد تایید سرامیک پرو در دوره مورد نیاز، دوره پوشش را در انتقال گارانتی به یک سال از تاریخ آخرین خدمات تغییر خواهد داد.
محدودیتهای مسئولیت عمومی
CERAMIC PRO LLC یا نمایندگان آن مسئولیتهای زیر را نمیپذیرند:
- از بین بردن تجهیزات نصب شده در کارخانه و یا هر بخش دیگر تحت تاثیر قرار دادن مشخصات، مواد یا کار به تولید کننده وسیله نقلیه، نمایندگی آنها، ارائه دهنده شخص ثالث یا جزئیات حرفهای که توسط Ceramic pro LLC مجاز نیست.
- علامتهای چرخش(هولوگرام) زنگ زدگی، خراشیدگیها، لکهها، خراشها، تراشهها به سطح رنگ نقاط آب سخت.
- خرابی آسیبهایی که قبل از اجرای پوشش وجود داشتند و یا هرگونه ادعا برای مسائلی که تحت پوشش گارانتی خودروسازان قرار میگیرد.
- آسیب ناشی از برسهای دستی اتوماتیک، پارچههای آلوده و یا ساینده و اسفنجها، ناحیههای پوشش داده نشده به دلیل آسیبهای ناشی از تصادف و یا تعمیرات پس از آن و یا آسیب ناشی از ضربه با یک جسم خارجی (به عنوان مثال تراشههای سنگی)
- گارانتی فقط برای رنگهای پوشش داده شده کارخانه معتبر است و برای تمام پوششهای بدون Clear Coat (رنگهای ساده) و یا مات اعتبار ندارد.
تاییدیه گارانتی عمومی
گارانتی سرامیک پرو برای هر محصول اگر هر کدام از شرایط عمومی زیر رخ داده باشد نامعتبر خواهد بود:
- با توجه به استانداردها و تکنیکهای توصیه شده توسط سرامیک پرو شرایط نگهداری و مراقبت از وسیله نقلیه را نادیده بگیرید.
- آسیب ناشی از ترکیبات ساینده
- آسیب ناشی از تصادف یا سایر حوادث خودرو
- آسیب، تصادف یا تخریب رنگ بدنه، اما نه محدود به آتش سوزی، شرایط آب و هوایی شدید، اثرات ثانویهای که ممکن است از این موارد حاصل شود، یا هرگونه فوریتی دیگر
- در بسیاری از مناطق کشور در ماههای زمستان مواد نمکی و مواد شیمیایی جادهای استفاده میشود که میتواند اثرات نامطلوب بر روی وسیله نقلیه و چرخهای خودرو را داشته باشد توصیه میشود در این فصل بیشتر به طور مرتب خودرو تمیز شود. عدم انجام این کار ممکن است عمر محصول را کاهش دهد.
- عدم انجام تعمیرات و ترمیم مجدد سطوح آسیب دیده در حادثه مطابق با گارانتی
- آسیبهای ناشی از تغییر در سطوح وسیله نقلیه
- آسیب ناشی از نقضهای تولید کننده
- آسیب به وسیله نقلیه قبل از استفاده از محصول
- عدم پیروی از هرگونه الزامات ذکر شده در شرایط و ضوابط این گارانتی